14:17

HADİ Lİ Lİ Lİ Lİ Lİ YAR : ))))

Günler hızla gelip geçiyor ve ben yetişemediğimi fark ediyorum yavaş yavaş... Yaz gelsin, Arda büyüsün derken şubat bitmek üzere ve neredeyse yaz gelecek. Hava da yazı aratmayacak şekilde zaten. Güzel bir gün bu gün ve 2 günlük yoğunluktan sonra kendimi daha iyi hissediyorum. İki gündür resmen kafam kazan gibiydi. Ay sonu ve hafta başı olması itibarı ile çok yoğun bir dönemi atlattım sayılır. Ama çok yoruldum.
Havaların ısınması ile kendimi dışarı atma planlarıma yavaş yavaş başlıyorum. Yarın inşallah Ayça'nın planladığı oyun grubu projesi için minikleri buluşturacağız. Ee tabi biz de buluşacağız. Bakalım nasıl bir gün olacak, en çok yumurcakların şaşkınlığını ve sevincini görmek istiyorum. Nasıl oynayacaklar, ne yapacaklar, birbirleri ile nasıl anlaşacaklar. Yoksa hiç anlaşamayacaklar mı? Bakalım her şeyi yarın göreceğiz. Detayları yazarım yarından sonra.
Bu arada Arda yeni bir sürü şey öğrendi yine. Hoplamaya, zıplamaya muzurluklara son hızla devam ediyor. Belki henüz yürümüyor ama yürüse daha az hareketli olur heralde. Yerinde durmuyor ya her deliğe el uzatıyor bakmadığı karıştırmadığı yer yok. Bir de annemin sayesinde bir şarkı öğrenmiş ki sormayın. Babası çok kızıyor. Hafta sonu baktım bir şeyler mırıldanıyor. Ne demek istiyor acaba bu dedim kendi kendime. Şöyle bişeyler diyor bilin bakalım hangi şarkı. " Hadi li li li li li lo lol lol lol lili li li hadiiiiiiiiiiiiiii" eminim hemen anlamışsınızdır. Hafta sonu babasının bu şarkıya çok kızdığını bildiğimden öylesine dalga geçmiştim. Bak oğlun hangi şarkıyı söylüyor diye. Saçmalama ne bilsin o şarkıyı dedi. Ama dün akşam anneme sordum annem öğretmiş. Öğretecek başka şarkı mı kalmadı babası hiç sevmiyor bu şarkıyı dedim. Gülme krizine girdik resmen yaaa! Annem söylüyor Arda arkasından başlıyor " Hadi li lil li lil ....."
Bir de elindekini atıp "atti" demeyi öğrendi. Atıyor arkasından bakıp atti diyor. Ama bıkmadan usanmadan atıp söylüyor. Akşam ben eve gider gitmez kucağıma alır almaz başlıyor "atteaa" gidecekmişiz. Sabah atta akşam atta iyi alıştı valla. Gözünü açar açmaz atta demeye başlıyor akşam hala diyor.
Gece uykularımız artık tamamen düzene girdi, inşallah bozulmaz bir daha. Saat en geç 21:00-21:30 gibi yatıyor. Sabaha karşı 03:00 ya da 05:00 işte arasını buluyor ne zaman acıkırsa. İnek sütüne başladım bu arada 150 cc gece yatırırken , 150 cc'de gece sabaha karşı uyandığında içiyor, mamadan sonra hiç yadırgamadı inek sütünü aynı mamayı nasıl içiyorsa onu da öyle içiyor. Günlük pastorize şişe sütü içiriyorum. Her gün taze alıyorum.
İşte bu şekilde devam ediyor hayatım bazen bunalımla bazen rahat geçip gidiyor....

2 yorum:

AYSUN dedi ki...

Eee ne oldu buluşma? Yazmamışsın... Ben de çok istedim oyun grubuna katılmayı ama hafta içi imkansız:( Ablam götüremem ben uzaklara Berk'i dedi. Artık yeni okul döneminde kreşe göndereceğim sanırım. En azından haftada 2 günlüğüne...

HülyArda dedi ki...

aysuncum valla iş yerinde bir süredir çok yoğundum. bloğa hiç bişey ekleyemedim. eve internet bağlattım en sonunda artık bloguma daha fazla vakit ayıracağım inşallah.
bu gün bir buluşma daha var ayçadayız. arda uyansın gideceğim. ama arda bir yaşını dolduruyor yarın ve artık bir yerlere gitmek benim içinde imkansız olacak gibi gözüküyor....