17:29

MEYVELİ YOĞURT


Ben Ardaya asla hazır meyveli yoğurtlardan yedirmiyorum. Eminim ki bebişini düşünen hiç bir anne de yedirmiyordur. Marka belirtmeme gerek yok zaten anlayan anlamıştır nelerden bahsettiğimi. Kendi meyveli yoğurdumu kendim yapıyorum. Çok kolay ve çok sağlıklı. Ne gerek var anlamıyorum ki ufacık bedenleri zehirlemeye. Her meyve ile yapılır bu. Ben muz ile yaptım değişik meyvelerle de deniyorum çoğu zaman çok güzel ve lezzetli bir ikindi öğünü oluyor. Muzu iyice ezdim, yoğurtla karıştırdım ve içine biraz tatlı olsun diye 1 tatlı kaşığı da pekmez ekledim. Arda "bayıla bayıla" yedi. Gıda sektöründe bulunmam sebebi ile aslında daha bir çok şeyide yemek ve bebişime yedirmek konusunda da tereddütlü davranıyorum ama ne yazık ki bazı şeylerin alternatifi yok. Mecbur yiyoruz. Keşke herşeyi kendimiz yetiştirmek için imkanımız olsa da kendimiz yetiştirip kendimiz yesek. Sağlıklı bünyelere sahip olsak.....

0 yorum: