10:57

GEÇ KALAN BAHAR VE HAYAT !!!




Bahar bu sene geç gelecek gibi görünüyor, bekle bekle canımız çıktı. Hala havaların ısınmaya niyeti yok. Dün akşam artık dayanamadım ve kombiyi açtım. Hem de yüksek bir ayarda ve iliklerime kadar ısındım. Bu günlerde zaten anormal bir üşüme var bende.
Yoğunum yine her zaman olduğu gibi. Resim çekmeye bile vaktim yok, ki zaten bu yüzden de yazı yazamıyorum. Boş boş yazmak hoşuma gitmiyor. Eskilerden biraz resim ekleyeyim dedim. 4 lü resim Arda 8 aylıkken falan. Diğerleri de de zaten pek yeni olmasa da benim yaramazımın her zaman ki halleri . Kumandanın kırmızı düğmesi favorisi. Çünkü oradan kapanıp açıldığının farkında. Uzun süredir yüzüme baka baka "annee" demesinin tadını çıkartıyorum, her ne kadar bazen şaşırıp ben anneme anne deyince, o da anneannesine "annee" dese de. Akşamlarımız bu ara çok eğlenceli ve rahat geçiyor. Dişler de çıktıktan sonra uslandı iyice. Bayılıyorum onunla zaman geçirmey oynamaya zıplamaya.
Beni son derece dinlendiriyor onun peşinden koşmak bile. "BAHAR" etkinliğine de daha katılamadık inşallah hava bu akşam bozuk olmaz da bu akşam atarız kendimizi dışarılara oğlum ile.
Günlerin hızına yetişemiyorum yine. O kadar çok şeyi özledim ki. Evde ayaklarımı uzatıp dinlenmeyi, eşimle birlikte çıkıp bir yudum çayımızı içerken bir yandan da sohbet etmeyi, önceden her zaman gittiğimiz çay bahçesine gitmeyi, oğlumla gezip tozmayı, herşeyi ile ilgilenmeyi..... Saymakla bitmez. Belki evde olsam o zaman da çalışmayı özleyeceğim bilemiyorum ki. zor yani her ikisi de. Burası da apayrı benim için, buradan da vazgeçemem heralde ama özlüyorum işte. Elimde değil ki.
Neyse günlerim yoğun ama güzel geçiyor bu günler de. Biraz canım sıkkın dün akşamdan beri. Bir arkadaşım, çok sevdiğim bir arkadaşım işten ayrıldı bu gün. Şu an yaptığım işin inceliklerini ve ayrıntılarını ondan öğrenmiştim. O da başka bir şubemizde benimle aynı işi yapıyordu. Doğum iznine ayrılmıştı aynı benim gibi. Çıkışını vermişler doğum izni bitipte döndüğü gün. Yerine bakacak birini almışlardı. Benim yerime de biri alınmışt fakat 3 kişi girip çıkmış ben doğum iznin de iken. Belki kalan olsaydı benim de çıkışımı verirlerdi diye düşündüm şimdi. Çok üzüldüm ya, çok farklı bir insandı işine de herkesten çok sahip çıkan ve işyeri çıkarlarını kendinden önce gözeten biriydi. Şimdi anladım ki özel sektör de çalışınca asla ama asla bu işe bel bağlayıpta olmadık işlere kalkışmayacaksın. Bir anda kendini kapı önünde buluveriyorsun. Hem de herşeyi kılıfına uyduruyorlar. Tabiki yine görüşeceğiz ama iş ortamında onunla birlikte çalışmayı çok isterdim.
Akşam inşallah yeni resimler ve bahar etkinliği ile ilgili bişeyler yazacağım...

0 yorum: