11:21

BİZDEN HABERLER : )

Hastalık uçtu gitti. İki-üç gün ateşlenme ishal ve kusma dan sonra iyileşti bitanem. Hala iştahı yok gibi fakat yine de şükrediyorum. İyi olsun da varsın iştahı az olsun zamanla o da düzelir.

Bu ara yine yoğun günler geçirdim ama biraz hafifledim gibi bu gün. Evde yapmam gereken çoğu işleri yaptım sayılır hafta sonu. Bu hafta sonum bayağı verimliydi yani. Koltukları yıkadım, perdeleri
yıkadım, dip köşe temizlik yaptım şimdi sadece halılarım kaldı yıkanacak. Onları da bu hafta sonu halledeceğim. Ondan sonra yaza bomba gibi hazırım.

Yukarıdaki resimler ve yandaki resim Arda hastalanmadan önce hafta sonu pikniğimizden kalma, salıncak kurduk yerlerde çok fazla gezip bizi hep peşinden koşturdu. En sonunda bir salıncak kuralım da hem dinlensin hem de biz biraz oturup dinlenelim diye. Fakat resimlere bakıpta aldanmayın en fazla 10 dk kadar oturdu salıncakta ama çok keyifliydi. Bu piknik sonrası da zaten hastalandı , o gün kaptı ne kaptıysa kumlarla falan çok oynadı neyse sonuçta kapacağı varmış kaptı ve iyileşti, bir kez daha bağışıklık kazanmış oldu. Bu Ardanın su çiçeğinden sonra ilk ateşli hastalığıydı.

Bu resimleri de iyileştikten sonra yani bu hafta sonu çektik. Hafta sonu kahvaltısı benim için çok önemli bütün bir haftanın yorgunluğunu atmak istiyorum fakat Arda ile birlikte ne mümkün. ne varsa almak istedi önüne ve çatalla yemeye çalıştı. Tab ben de onunla uğraşırken hiç bişey yiyemedim. Ama bayılıyorum bu hallerine.

Dünya kadar oyuncak dursun önünde o yine gidip kumanda, televizyon, mandal, su damacanası gibi olmayacak şeyler ile oynuyor alttaki resim de en güzel kanıtı.

Bu arada kelime dağarcığı oldukça genişlemeye başladı. Dün mesela annem 1,2,3,4,5,6 diye sayarken annem durunca "altı" dedi ve gülmekten öldük. Yanlış mı duyduk acaba diye bidaha söylettik ama ciddi,ciddi 6 dedi adam ya...

Bir de üfffflemeyi öğrenmiş annemden yine. Ben kızdığım zaman geçen gün yüzüme baka baka " anne üfff üfff " dedi yine şok oldum. Kızdığım zaman elime bişeyler verip beni sakinleştirmeye çalışması da cabası. Bayılıyorum ben bu çocuğa...


Büyüyünce de inşallah böyle sevimli ve duyarlı bir çocuk olursun oğlum...

6 yorum:

enisim dedi ki...

hastalığı atlatmanıza sevindim. Bütün çocuklar aynı galiba oyun konusunda. Çekmece, televizyon, elektik süpürgesi,su damacanası, kumanda..vs oyuncakları arasında.

HülyArda dedi ki...

neşe sağol 50 tane oyuncağı önüne de dizsen diğerleri daha cazip geliyor heralde. çocuklar alem işte....

Nihal dedi ki...

Seninki yine salıncakta oturmuş. Biz Ardayı oturtmaya çalıştık. Korktu adam var mı böyle birşey yaaa??? Ooo şimdiden sayı saymayı da biliyoruz demekki. Maşallah ona. Dediğin gibi inş. hep böyle akıllı ve duyarlı çocuklar olurlar:)))

HülyArda dedi ki...

oooo benim oğlum bayılır salıncağa nihalcim ama en fazla 10-15 dk fazlası sarmıyor beyefendiyi. sonra inip biraz daha annemi yorayım da dinlenemesin diyor. onunkine sayı saymak pek denemez daha çok papağanlık diyoruz biz ona : )

sevgiler...

pastacirapunsel dedi ki...

Hülya'cığımmm,

Tekrar tekraar geçmişler olsun, fotoğraflara ama en çok şu 6 olayına bayıldım:)) Demek artık saymaları da öğrendi minik:))

Sımsıcak sevgiler, öpüyorum.....

HülyArda dedi ki...

didemcim teşekkürler,

saymaları öğrendi de yakında hecelemeye okumaya falan geçecek : ) alem çocuk ya...
dün akşam yine üfff lemeleri had safhadaydı, şimdi de bir yemeği beğenmediği zaman üflüyor. büyümüşte küçülmüş.

sımsıcak sevgiler bizden de sana : )