13:00




Posted by Picasa
Sonunda resimleri ekleyebildim işte. Kısıtlı zamanımda yapmaya çalıştıklarım işte bu ciciler... Hayal gücü ile daha da çeşitlenebilir ama artık hayal etmeye bile vaktim yok nasıl süsleyebileceğimi bile düşünemedim yani. Kendiliğinden gelişti süslemeler. Ben rahatlıyorum bu tarz şeyler yaptığımda. Devam edeceğim inşallah. Eşim her akşam bu yaz çok renkli geçecek herhalde deyip duruyor. Evet inşallah çok renkli geçecek... Zaman buldukça bişeyler daha yapmaya çalışacağım....

7 yorum:

Mavi Bahçe dedi ki...

Çok güzel olmuşlar canım ellerine sağlık.Bu arada bloğuna bir ödül verdim bana uğrarsan görebilirisn.Sevgiler

nihal değer dedi ki...

Ellerine sağlık ne güzel olmuşlar.kırmızıyla siyahta ör bir tane
Bu arada ikinize de çok geçmiş olsun. İnş. daha iyisinizdir umarım. yazılarınızın tarihleri yok mu ben mi göremiyorum.
sağlıcakla kalın
Sevgiler

HülyArda dedi ki...

mavi bahçe sağol, ödül için çok teşekkür ederim adığım ilk ödül, çok mutlu oldum.....
nihalcim,
geçmiş olsun dileklerin için çok teşekkürler toparlandık çok şükür. yazıların tarihleri kullandığım şablondan dolayı yok galiba bu şablonu değiştirmem gerekecek bunun için de zaman lazım bakalım en kısa zamanda yapmaya çalışacağım...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

hic el orgusu ile denize havuza girdinizmi? girince cikilamiyor ama..esniyor sudan ,rezil oluyorsunuz.bosuna emek vermeyin bunlara..mayo gibi sıkı olmuyor.

Adsız dedi ki...

ben şu en son fotodakini yani lila rengi olanı çok beğendim.. ama bi üstümdeki adsız okuyucunun yorumuna bakılırsa pek kullanışlı değilmiş.. ben cesaret edemezdim giymeye şahsen :) yine de ellerine sağlık. çok şık şeyler yapmışsın... sevgiler..

Tuğba dedi ki...

Çok cici olmuşlar,yetenek bu işte Hülyacım.
sevgiler..

kececin dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık ama esnermi ki o kadar?