14:36

İŞTE BEN : )


Profil yazım pek içime sinmediği için kendimden daha uzun ve ayrıntılı bahsetmek istedim. Onu da hatıra olarak silmedim. ilk yazımdı çünkü o.

Şimdiiii....... Hülya kimdir? Neleri sever? Neleri sevmez? Kimleri sever? Kimleri sevmez? Ne iş yapar? v.s....... Bunlardan bahsetmek istedim biraz , ben çünkü gezdiğim bloklardaki arkadaşlarımı bir süre sonra merak ediyorum ve tanımak istiyorum ve kendim için de aynı şeyin geçerli olduğunu düşünüyorum.

1985 istanbul, Şişli de doğmuşum. Çok ağlayan, hiç susmayan, annemi çileden çıkaran bir bebekmişim. Şimdi de çok ağlarım ama demek ki o günlerden kalma bir alışkanlık bu bende : )
İstanbulda doğdum, İstanbul da büyüdüm. Babam da istanbul da doğmuş. Öyleyse ben İstanbulluyum. Aman ne çok İstanbul dedim yaaaa! Dedeler, anneanneler, babanneler çok karışık şimdi saymaya kalksam içinden çıkamayız. Balıkesir var, nevşehir var, izmit var, daha var da var. Ben istanbulluyum işte önemli olan da bu. Ya da insan insandır zaten nereliymiş nerde doğmuş, hangi mezheptenmiş v.s bunlar boş işler bana göre. Hepimiz insanız... Değil mi? aksini iddia eden var mı?

Hacı Arif Bey İlk Öğretim Okulunda ilk öğretimi tamamladım. Lise eğitimimi Selçuk Anadolu Meslek Lisesinde aldım. Ağırlama ve Gıda Teknolojisi idi bölümüm. Üniversitede de bundan farklı bir bölüm seçmedim. Çünkü işimi çok severek yapıyorum. Neyse İstanbul Üniversitesi AVCILAR KAMPÜSÜ'nde Gıda Teknolojisi eğitimimi tamamladım ve okulum biter bitmez de iş hayatına atıldım.

Bir kaç iş değiştirdim. Hep 1-2 aylık deneyimlerdi. Kafama göre bir iş bulamadım. Bu arada lise son sınıfta falandım nisan 26-27 2003 senesiydi eşim ile tanıştım. 1 sene arkadaşlık ettik, 1 seneye yakın nişanlı kadık ve 2 sene 3 aydır da evliyiz. Çok mutlu bir evliliğim ve bildiğiniz gibi ARDA isminde bir oğluşum var. Eşimin ismi ÇETİN. Erkek kuaförü. Kendi işi ortaksız tek başına kafası rahat çalışıyor.

3 kardeşiz. Bir abim ve bir kardeşim var. Babam vefat edeli 5 sene oldu. Annem kardeşim ve abim birlikte yaşıyorlar ve oğluşuma da sağolsun annem bakıyor.

Neleri severim'e gelince. Herkesi herşeyi, kısacası yaşamayı, zararsız insanları, içinde kötülük olmadan konuşan paylaşan insanları, yürüyüş yapmayı,yemek yapmayı, gezmeyi,dolaşmayı, (özellikle son zamanlarda arda'yı arababasına koyupta çıktığımız yürüyüşler en büyük zevkim),eşimi, oğlumu, ailemi, arkadaşlarımı v.s..... severim. İçinde iyi niyet besleyen, karşılıksız iyilik yapabilen herkesi severim. Hee bir de arkadaşlarla toplanıpta pasta, börek eşliğinde yaptığımız sohbetleri, balkon keyiflerini, akşamları çayımızı demleyip oturup içerken dertleşmelerimizi çoooook severim. Market alışverişini de çok severim, beni bıraksalar saatlerce bişey almasam bile dolaşabilirim marketlerde. Pazarda dolaşmayı da çok severim. Çok fazla ihtiyacım olmasa da taze sebze meyve almak için en az haftada bir kez imkanlar dahilinde havalar iyiyse pazara giderim mutlaka.

Şu anda bir catering firmasına bağlı 7 mutfaktan birinde, İşletme yönetmeni/Üretim sorumlusu görevi ile çalışmaktayım. 2 seneye yakındır aynı işyerindeyim. İşimden memnunun 6 aylık doğum iznim hariç uzun süredir buradayım ve çok ani bişey çıkmaz ise daha uzun bir süre de burada olmayı planlıyorum hayırlısı ile .

İşte böyle daha yazacak bişey gelmedi aklıma zaten hergün blogu güncelliyorum ve kendimden hayatımdan çoğu şeyi paylaşıyorum bu kadar yeterlidir diye düşünüyorum.

Herkese sevgiler.........

8 yorum:

ASYA dedi ki...

Hülyacım çok memnun oldum...
Bende seni ekliyorum listeme...
ama ben blogunu daha öncede ziyaret etmiştim;)

TekTanem ARDAM dedi ki...

Asyacım,
teşekkür ederim ilk yorum yazan da sen oldun inşallah ugurlu gelirsin : )
yorum bırakmadığın için tahmin etmedim ziyaret ettiğini.

HülyArda dedi ki...

tektanem ardam hoşuma gitmedi isim değiştirdim. bu daha iyi oldu...

Açalya dedi ki...

seni tanidigima sevindim hulya

Açalya dedi ki...

oglun da coook tatli masallah..cin gibi!

HülyArda dedi ki...

açalya bende seni tanıdığıma sevindim, teşekkür ederim...

AYSUN dedi ki...

Hayırlı olsun bloğunuz hülya. Arda da çok şeker maşallah...

HülyArda dedi ki...

teşekkür ederim Aysun. berkte çok tatlı bir çocuk allah hepimizin çocuklarını bizlere bağışlasın. onlarsız bir hayat çok boş olurdu herhalde eskiden boş yaşıyormuşum gibi geliyor şimdi bana. seni de ekliyorum blog listeme. sevgiler...